Ważna Zmiana Organizacyjna: Rozdzielenie marek na Altera i Finexis

W celu poprawy komunikacji oraz uporządkowania zakresu oferowanych usług zdecydowaliśmy się na rozdzielenie naszej marki Altera. Teraz oferowane przez nas usługi księgowe są świadczone pod marką Finexis. To krok w kierunku jeszcze lepszej specjalizacji i rozwoju naszych usług. Poniżej wyjaśniamy, co to oznacza dla Ciebie.
Poznaj Nasze Marki

Altera - aplikacja biznesowa

- Elektroniczny obieg dokumentów
- Kontrola finansów oraz kosztów firmowych
- Bezpieczne przechowywanie faktur i dokumentów
- Automatyzacja płatności oraz windykacja
- Inteligentny OCR
Nowe dane marki Altera.app
-
Dane spółki nie ulegają zmianie: Altera sp. z o.o.
- NIP: 7010978165
- REGON: 385767594
-
KRS: 0000855858
-
ul. Jackowskiego 1a/4, 85-232 Bydgoszcz
-
Sąd Rejonowy dla m. st. Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Bydgoszczy
Finexis - Biuro Księgowe

- Rzetelna Księgowość Spółek
- Wsparcie Prawne i Podatkowe
- Pomoc w Zakładaniu Spółki
- Terminowe Kadry i Płace
- Intuicyjna Aplikacja
Nowe dane marki Finexis
-
Powstaje nowa spółka: FNXS Outsourcing sp. z o.o.
- NIP: 5252982896
- REGON: 527086249
-
KRS: 0001071634
-
ul. Inflancka 4B bud. C, 00-189 Warszawa
-
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS


Finexis - Biuro Księgowe

- Rzetelna Księgowość Spółek
- Wsparcie Prawne i Podatkowe
- Pomoc w Zakładaniu Spółki
- Terminowe Kadry i Płace
- Intuicyjna Aplikacja
Nowe dane marki Finexis
-
Powstaje nowa spółka: FNXS Outsourcing sp. z o.o.
- NIP: 5252982896
- REGON: 527086249
-
KRS: 0001071634
-
ul. Inflancka 4B bud. C, 00-189 Warszawa
-
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS
Co to oznacza dla Ciebie?
Termin wprowadzenia zmian: 10 maja 2025


FNXS pozostaje częścią grupy kapitałowej ALTERA.

GWARANTUJEMY bezpieczeństwo i pełną ciągłość obsługi.

Od 10 maja 2025 faktury będą wystawiane przez FNXS Outsourcing sp. z o.o., a płatności będą realizowane na nowy numer rachunku bankowego (zostanie przekazany w osobnym komunikacie).

Warunki współpracy, standardy świadczonych usług, dostęp do aplikacji oraz dotychczasowy zespół pozostaje bez zmian.
Korzyści nadchodzących zmian

Lepsza specjalizacja usług.
Dedykowane rozwiązania dla każdego obszaru.
Sprawniejsza obsługa klientów.
Przejrzysta komunikacja.
Optymalizacja procesów obsługi.
Dostosowaniu usług do potrzeb klientów.
Jeśli masz pytania odnośnie reorganizacji naszej firmy, skontaktuj się z nami!

Odpowiemy na Twoje pytania i szczegółowo opowiemy o nadchodzących zmianach.
+48 730 700 968